Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystajc z forum wyraasz zgod na uywanie cookies. Wicej informacji w regulaminie.
StacjePogody.waw.pl

Autor Wątek: Bresser Weather Center problem z trendem zmiany ciśnienia  (Przeczytany 1874 razy)

Offline APKus

  • Cirrus
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Otrzymał podziękowań: 0
  • Typ stacji: Bresser Weather Center
Bresser Weather Center problem z trendem zmiany ciśnienia
« dnia: 25 Stycznia, 2014, 18:11:30 »
Cześć
To mój pierwszy post więc witam wszystkich  :)

Jestem rolnikiem, niedawno postanowiłem kupić stację pogodową. Po długiej lekturze tego forum wybrałem stację Bresser Weather Center.
Kupiłem ją w Konradzie.
Z zakupu jak na razie jestem bardzo zadowolony (jak trochę jej poużywam to napiszę recenzję), jednak jest jeden malutki problem: mianowicie nie wyświetla się strzałka trendu zmiany ciśnienia. Prostokącik w którym powinna być pozostaje pusty. Nie jest to jakąś wielką tragedią, ale chciałbym żeby wszystko działało. Jestem przekonany że nie jest to usterka, tylko trzeba to jakoś włączyć. Wertowałem instrukcję dwa razy ale nie znalazłem informacji jak.
Obejrzałem dokładnie recenzję tej stacji na kanale Astroscope na Youtube i tam też nie ma tej strzałki.
Pomyślałem: może powinna trochę pochodzić, no i poczekałem tydzień, ale strzałki jak nie było tak nie ma.

I tu proszę o pomoc: może ktoś wie jak się ten trend włącza?

Forum Użytkowników Stacji Pogodowych

Bresser Weather Center problem z trendem zmiany ciśnienia
« dnia: 25 Stycznia, 2014, 18:11:30 »

Offline Serenator

  • Cumulonimbus
  • *****
  • Wiadomości: 997
  • Otrzymał podziękowań: 50
  • Płeć: Mężczyzna
  • [VIP]
  • Typ stacji: GT-WS-03
Odp: Bresser Weather Center problem z trendem zmiany ciśnienia
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Stycznia, 2014, 18:51:06 »