Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystajc z forum wyraasz zgod na uywanie cookies. Wicej informacji w regulaminie.
StacjePogody.waw.pl

Autor Wątek: Pytanie odnośnie budowy strony.  (Przeczytany 5412 razy)

Offline Pogodomaniak

  • Cirrocumulus
  • **
  • Wiadomości: 25
  • Otrzymał podziękowań: 1
  • Typ stacji: Davis Vantage Pro2, WH1080
Pytanie odnośnie budowy strony.
« dnia: 11 Października, 2012, 20:54:03 »
Witam! W kategorii budowy stron dynamicznych nie jestem nowicjuszem, ale pojawiam się tu z pewnego, dość przykrego powodu. Buduję stronę (nową) na bazie wordpress'a, oprócz stron wordpressowskich (statycznych) chcę zamieścić stronę z aktualnymi danymi (stronę dynamiczną).

Poprostu chodzi o zamieszczenie strony głównej (zazwyczaj jest to "index.htm" + "indexT.htm"), ale nie może posiadać nazwy index. Ma to być jedyny plik odświeżany przez Cumulusa, jako aktualne dane. Chciałbym mu nadać przykładową nazwę "actual.htm" i zamieścić póki co w bardzo prymitywnej postaci znacznika samej temperatury. (Jak tu: http://www.lisia-meteo.ugu.pl/actual.htm) Jak widać w linku zamiast temperatury pozostaje cumulusowski znacznik. Ktoś mi powie jakie zastosować polecenie i jak to wszystko ustawić, aby ten plik zawierał w sobie aktualne dane, przykładowo na początek samą to temperaturę.

Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam serdecznie. :)

Forum Użytkowników Stacji Pogodowych

Pytanie odnośnie budowy strony.
« dnia: 11 Października, 2012, 20:54:03 »

Offline DominikG

  • Stratus
  • ***
  • Wiadomości: 135
  • Otrzymał podziękowań: 7
  • Płeć: Mężczyzna
    • Amatorska Stacja Meteo w Radlinie
  • Typ stacji: Xonix te 651, Velleman WS1080, Conrad KW-9015
Odp: Pytanie odnośnie budowy strony.
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Października, 2012, 14:35:43 »
Aby wyświetlały sie dane na stronie Cumulus musi przesyłać na bieżąco pliki strony a żeby dodać własny plik do aktualizowania przez Cumulusa trzeba ten plik wskazać programowi czyli: