Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystajc z forum wyraasz zgod na uywanie cookies. Wicej informacji w regulaminie.
StacjePogody.waw.pl

Autor Wątek: Stacja pogodowa z alarmem  (Przeczytany 2636 razy)

Offline neo_s

  • Cirrus
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Otrzymał podziękowań: 0
Stacja pogodowa z alarmem
« dnia: 16 Czerwca, 2018, 13:22:51 »
Witam kolegów i koleżanki z forum.
W temacie stacji pogodowych jestem jeszcze zielony jednakże potrzebuję sprawdzonego modelu stacji w firmie. Warunki pogodowe są ważnym czynnikiem w mojej pracy i taka stacja byłaby niezmiernie pomocna. Aby spełniała swoje zadanie musiałaby:

1. Badać wilgotność, temperaturę, opady, nasłonecznienie, siłę oraz kierunek wiatru (z tego co zdążyłem zauważyć jest to standard  :) )
2. Mieć pamięć danych jakie zbiera, najlepiej na przynajmniej kilka dni wstecz oraz prezentować dane w formie wykresów np. liniowych
3. Posiadać zdalny dostęp do wszystkich danych
4. Mieć możliwość ustawienia alarmów (szczególnie temperatury, wilgotności oraz siły wiatru) oraz alarmować w formie SMS lub Email.

Mam nadzieję, że możecie polecić mi stację, która jest sprawdzona, nie ma z nią większych problemów i posiada wszystkie powyższe funkcje. Jeżeli chodzi o budżet to powiedzmy ok. 1000 zł, chyba, że jest to kwota za niska dla stacji z powyższymi funkcjami wtedy byłbym wdzięczny za informację za ile można kupić potrzebną mi stację. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam

Forum Użytkowników Stacji Pogodowych

Stacja pogodowa z alarmem
« dnia: 16 Czerwca, 2018, 13:22:51 »

Offline felix

  • Cumulonimbus
  • *****
  • Wiadomości: 580
  • Otrzymał podziękowań: 27
  • Płeć: Mężczyzna
    • Awekas
  • Typ stacji: HP1001, HP3001, GW1000, HP2551
Odp: Stacja pogodowa z alarmem
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Czerwca, 2018, 19:35:37 »
W imieniu swoim i chyba wszystkich użytkowników tego forum serdecznie witam.