Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystajc z forum wyraasz zgod na uywanie cookies. Wicej informacji w regulaminie.
StacjePogody.waw.pl

Autor Wątek: Konkretna temperatura w danym roku  (Przeczytany 7567 razy)

Offline dyzzio

• Cirrus
  • *
  • Otrzymał podziękowań: 0
Konkretna temperatura w danym roku
« dnia: 14 Kwietnia, 2011, 21:41:28 »
Witam,
  Nazywam się Krzysztof Kręczyk i jestem studentem III-go roku Politechniki
  Opolskiej.
  Jednym z moich projektów semestralnych jest opracowanie systemu
  ciepłowniczego dla dowolnie wybranego miasta w Polsce. Jednym z etapów
  projektu jest wykreślenie wykresu uporządkowanego temperatur w Polsce.

W tym celu potrzebuję wiedzieć przez ile godzin w dowolnym roku
 utrzymywała się konkretna temperatura (np. że przez 900 h w roku
  utrzymywała się temperatura 7'c).

Bardzo trudno jest znaleźć taką szczegółową informację dlatego zwracam
  się do Państwa z prośbą o pomoc w znalezieniu wyżej wymienionych
  informacji.

Za wszelką pomoc bardzo dziękuję i pozdrawiam

Forum Użytkowników Stacji Pogodowych

Konkretna temperatura w danym roku
« dnia: 14 Kwietnia, 2011, 21:41:28 »

Offline Dador

• Cumulonimbus
  • Otrzymał podziękowań: 56
    • Stacja pogody VP2 - aktualna pogoda w Rybniku i Jejkowicach
  • Typ stacji: Davis VP2 Plus, Oregon, Ecowitt
Odp: Konkretna temperatura w danym roku
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Kwietnia, 2011, 07:04:23 »