Ogólne > Nasz serwis
Regulamin forum
(1/1)
Parasol:
Informacje dotyczące plików cookies
Forum wykorzystuje pliki cookies aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu. Cookies jest wykorzystywane między innymi do przechowywania informacji o identyfikatorze sesji (usuwane po zamknięciu przeglądarki). Oprócz tego w serwisie znajdują się reklamy Google AdSense. Google używa plików cookies do wyświetlania reklam na podstawie poprzednich odwiedzin użytkownika w witrynie reklamodawcy. Jeżeli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na twoim komputerze, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Jeżeli Twoja przeglądarka nie akceptuje cookies, nie będziesz mógł korzystać z pełnej funkcjonalności serwisu lub niektóre funkcje mogą działać nieprawidłowo. Informacje czym są pliki cookies, jak zmienić ustawienia przeglądarki, znajdziesz korzystając z wyszukiwarki Google.
* Cenimy wolność słowa, ale z poszanowaniem godności. Dopuszczamy ironię, ale wszystko ma swoje granice.
* Nie używaj słów wulgarnych. Nie wyśmiewaj i nie obrażaj innych użytkowników.
* Staraj się formułować myśli zwięźle i przejrzyście. Pisz poprawnie - bez błędów językowych. Używaj skrótów i alternatywnych form słów tylko wtedy, gdy są pospolite.
* Zanim założysz nowy temat, przejrzyj forum w poszukiwaniu odpowiedzi - jest bardzo możliwe, że Twoje pytanie było już wcześniej poruszane. Zwróć szczególną uwagę na przyklejone tematy, skorzystaj również z wyszukiwarki.
* Pisząc nową wiadomość zwróć uwagę na to, aby znalazła się w odpowiednim dziale. Nie zakładaj kilku takich samych tematów w różnych miejscach.
* Forum to nie śmietnik, jeżeli Twój post niczego nowego nie wniesie do dyskusji - nie zamieszczaj go.
* Podczas zakładania nowego tematu nadaj mu tytuł dobrze odzwierciedlający jego treść.
* Treści o charakterze spamu są zabronione i będą usuwane.
* Zabronione są wymienione poniżej treści i linki do takich treści:
* Treści związane z przemocą.
* Treści związane z nietolerancją rasową lub nawołujące do nienawiści wobec jakichkolwiek osób, grup albo organizacji.
* Przesadne wulgaryzmy.
* Treści związane z łamaniem zabezpieczeń lub usuwaniem blokad oprogramowania (hackingiem/crackingiem).
* Treści związane z hazardem lub kasynami.
* Treści dotyczące niedozwolonych substancji i akcesoriów związanych z narkotykami.
* Sprzedaż piwa lub mocnych alkoholi.
* Sprzedaż tytoniu lub produktów związanych z tytoniem.
* Sprzedaż leków na receptę.
* Sprzedaż broni i amunicji (np. broni palnej, elementów broni palnej, noży bojowych, paralizatorów).
* Sprzedaż produktów stanowiących podróbki albo imitacje markowych lub innych wyrobów.
* Sprzedaż lub dystrybucja wypracowań lub prac studenckich.
* Treści związane z programami wynagradzającymi użytkowników za klikanie reklam lub ofert, przeprowadzanie wyszukiwań, odwiedzanie witryn internetowych lub czytanie e-maili.
* Wszelkie inne treści, które są nielegalne, propagują nielegalne czyny lub naruszają prawa innych osób.
* Zabronione jest zakładanie kliku kont z jednej lokalizacji (komputer/IP) i wykorzystywanie takich kont np. w celu odpowiedzi na własne posty, celach reklamowych itp. Wszystkie takie konta, mogą zostać zbanowane/usunięte.
* W podpisie niedozwolone jest reklamowanie stron, które mają charakter komercyjny (zarobkowy) np. ofert sklepów internetowych. Takie podpisy będą usuwane, a użytkownik otrzyma ostrzeżenie.
* Administrator ma prawo do zablokowania/usunięcia dowolnego konta użytkownika, zmiany lub usunięcia postu - bez ostrzeżenia i bez podawania uzasadnienia.
* Wszelkie działania na niekorzyść serwisu są zabronione. Działania tego typu wiążą się ze stałą blokadą użytkownika i IP.
W przypadkach, których niniejszy regulamin nie bierze pod uwagę, obowiązuje zasada zdrowego rozsądku.
Jeśli nie zgadzasz się z zapisami regulaminu, nie masz prawa się rejestrować ani korzystać z naszego forum.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej