Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z forum wyrażasz zgodę na używanie cookies. Więcej informacji w regulaminie.
StacjePogody.waw.pl

Autor Wątek: Dzisiaj stacja meteorologiczna davis vantage pro2 plus w dobrej cenie z Conrada  (Przeczytany 1932 razy)

Offline borsuk

  • Cirrocumulus
  • **
  • Wiadomości: 28
  • Otrzymał podziękowań: 2
  • Płeć: Mężczyzna
    • www.borssuk.cba.pl
  • Miejscowość: Zielona Góra
  • Typ stacji: WH-1090
strona prywatna www.borssuk.cba.pl

Forum Użytkowników Stacji Pogodowych


Offline agrovative

  • Cirrocumulus
  • **
  • Wiadomości: 39
  • Otrzymał podziękowań: 5
  • Typ stacji: DAVIS Vantage Pro2 Plus
Odp: Dzisiaj stacja meteorologiczna davis vantage pro2 plus w dobrej cenie z Conrada
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Styczeń, 2015, 14:24:02 »
Cena dobra... (Naruszająca przepisy o uczciwej konkurencji... )

Ale za to wsparcie jakie -  żadne!!!

Szkoda, że dla większości liczy się tylko najniższa cena. Później te osoby dzwonią i proszą o pomoc w jakiś przypadkach szczególnych. Najlepsze jest to, że społeczeństwo ma pretensję do Rządu, że np. drogi są robione za najniższą cenę a sami kupują właśnie po najniższej cenie.
Nie ma co się dziwić, że wygrywa cena ale trzeba zrozumieć też sprzedawców. Wspomniany sklep ma kilka tysięcy produktów na półce. Na jednym straci na drugim zarobi. Ważny jest bilans. Tak jak w marketach. Natomiast u sprzedawców profesjonalnych, którzy mają mniej produktów na półce liczy się również jakość obsługi posprzedażnej.

Offline Dador

  • Nimbostratus
  • ****
  • Wiadomości: 409
  • Otrzymał podziękowań: 47
  • Płeć: Mężczyzna
    • Rybnik - Smolna
  • Miejscowość: Rybnik
  • Typ stacji: Davis Vantage Pro 2 Plus, Oregon x3
Odp: Dzisiaj stacja meteorologiczna davis vantage pro2 plus w dobrej cenie z Conrada
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Styczeń, 2015, 16:09:32 »
Moim zdaniem, już nie chodzi tylko o najniższą cenę, ale o pewien komfort psychiczny jaki daje kupowanie w dużych sieciówkach. Przykładowo, nabywając stację np.w Conradzie, kupujący dostaje 2 lata gwarancji (nie rok jak u niektórych). Przez ten okres, jeśli cokolwiek się stanie, towar odsyłasz i się nie przejmujesz, że nie uznają gwarancji, albo będą się migać na każdym kroku, wmawiając, że to z winy kupującego doszło do awarii, bo źle zamontował, źle podłączył, etc. Co do wsparcia, to zgoda, Ty jako dystrybutor zapewne oferujesz dużo więcej w tej kwestii, niż pan z obsługi klienta Conrada. Jednak cóż mi po wsparciu, jeśli go nie potrzebuję? W ogóle, co rozumiesz pod tym pojęciem? To, że doradzisz gdzie mam ulokować stację? A może jak uruchomić transmisję z WeatherLinkIP lub coś pokrewnego? Nie, dziękuję. Sam sobie poradzę. A przepłacać za to na pewno nie miałbym zamiaru. Chcę sprzęt, który będzie działał i w razie awarii wymienią na nowy w ramach gwarancji. Niestety taka praktyka wśród polskich handlarzy to rzadkość. Jak się popsuje, to won - nie mój problem tylko twój - nabywco.

Offline agrovative

  • Cirrocumulus
  • **
  • Wiadomości: 39
  • Otrzymał podziękowań: 5
  • Typ stacji: DAVIS Vantage Pro2 Plus
To bardzo ciekawe co piszesz twierdząc że autoryzowany dystrybutor powie Ci "won" jak zgłosisz się do niego z problemem. Prędzej usłyszysz to u tej renomowanej sieciówki bo to właśnie takiej firmie nie zależy czy straci zaufanie jednego klienta wśród setek tysięcy. Małej firmie, która dwoi się i troi aby ugrać kawałek rynku pośród nieuczciwej konkurencji  jaką są często sieciówki stosujące ceny dumpingowe w większości przypadków zależy na tym żeby klient był zadowolony. Oczywiście są wyjątki od tej reguły ale swoją wypowiedzią na forum zgeneralizowałeś ocenę wszelkich dystrybutorów m.in i mojej firmy a takich cech niestety nie mogę sobie przypisać ponieważ nie raz pomagałem nawet takim twardzielom jak Ty, którzy twierdzili że wsparcia nie potrzebują. Szkoda, że uczciwego sprzedawcę (polskiego przedsiębiorcę), oceniasz bezpodstawnie a zagranicznemu koncernowi ufasz bezgranicznie. Przykry jest ton Twojej ironii bo jest wiele rzeczy w stacjach Davisa, o których sam nie wiedziałem jak zaczynałem sprzedaż stacji, o czym na szkoleniach w Davisie również nie powiedzieli a co wyszło po latach sprzedaży i doświadczeń. Myślę, że nie jeden użytkownik tego forum potwierdzi, że uzyskał taką pomoc. Oczywiście można odsyłać sprzęt do sieciówki, czekać na wymianę, ale czasami rozwiązać sprawę przez telefon albo w ciągu kilku dni a nie tygodni. Cóż. Twoja ocena jest bardzo krzywdząca niejednego polskiego uczciwego przedsiębiorcę.