Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystajc z forum wyraasz zgod na uywanie cookies. Wicej informacji w regulaminie.
StacjePogody.waw.pl

Autor Wątek: Stacja Auriol H13726 - łączenie się wiatromierza i termometru z bazą  (Przeczytany 2842 razy)

Offline apek

• Cirrocumulus
  • **
  • Otrzymał podziękowań: 3
  • Typ stacji: Auriol H13726, Auriol Z31130-RX, Auriol Z32171A-RX, Auriol 114324-15-03-RX, Eurochron EFWS 2900
Dobry dzień,
mam pytanie odnośnie mojej już leciwej, bo siedmioletniej stacji Auriol H13726. Wiatromierz wraz z termometrem nie wysyłają danych do bazy, co objawia się znaczkami -- i brakiem kierunku wiatru (jak na zdjęciu). Myślałem, że to wina baterii, które wymieniłem, ale problem pozostał. Wiatromierz na całą noc pozostawiłem przy bazie, ale to w niczym nie pomogło. Rozkręciłem tylną klapkę, ale wydaje się, że wszystko na łączeniach jest ok (nie znam się na tym). Lampka sygnalizująca wysyłanie danych mruga normalnie. Oczywiście wykonałem wszystkie czynności typu ponowne uruchomienie bazy, wyjmowanie/wkładanie baterii. Jeśli ktoś może podsunąć jakieś rozwiązanie byłoby miło. Jeśli stacja dobiegła do końca swego żywota, to kupię nową.
Pozdrawiam

Forum Użytkowników Stacji Pogodowych

Offline radio

• Stratus
  • Otrzymał podziękowań: 1
  • Motocyklista-krótkofalowiec a teraz meteorolog :-)
  • Typ stacji: Davis Vantage Pro2 Plus Aktiv Agro + Davis Vantage Vue
Odp: Stacja Auriol H13726 - łączenie się wiatromierza i termometru z bazą
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Lutego, 2018, 17:36:04 »