Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystajc z forum wyraasz zgod na uywanie cookies. Wicej informacji w regulaminie.
StacjePogody.waw.pl

Autor Wątek: Stacja pogody z dobrą prognozą deszczu  (Przeczytany 1305 razy)

Offline Chris79

• Cirrus
  • *
  • Otrzymał podziękowań: 0
  • Typ stacji: Brak
Stacja pogody z dobrą prognozą deszczu
« dnia: 07 Maja, 2020, 13:24:44 »
Witam, poszukuję stacji pogodowej do max 250 zł. Najważniejsza cechą dla mnie jest w miarę dokładne przewidywanie deszczu w danym dniu w mojej okolicy, jest to związane z moją działalnością (a więc zarobkiem, pada-nie zarabiam). Nie znam się wogóle na tym i nie wiem czy wogóle jest możliwość kupna w tej cenie czegoś rozsadnego.  Na dodatek mieszkam w bloku na parterze. Ewentualnie jakiś fajny czytelny ekran i możliwością odczytywania danych na telefonie, jak nie będę w domu było by miłym dodatkiem.

Forum Użytkowników Stacji Pogodowych

Stacja pogody z dobrą prognozą deszczu
« dnia: 07 Maja, 2020, 13:24:44 »

Offline Chris79

• Cirrus
  • *
  • Otrzymał podziękowań: 0
  • Typ stacji: Brak
Odp: Stacja pogody z dobrą prognozą deszczu
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Maja, 2020, 14:31:33 »
Wiem, że dla fachowców to pytanie o zakup zupełnie zielonego może być irytujące i smieszne, ze względu na ten deszcz czy kwotę na wydanie. Jednak chciałbym usłyszeć od Was drodzy forumowicze choć jakieś wskazówki (może trzeba zwiększyć kwotę?) w którą stronę iść. Akurat zajmuje się wypożyczaniem dmuchańców i pogoda odgrywa u mnie najważniejszą rolę, a wirus nie ułatwia nam wszystkim życia. Proszę o jakiekolwiek propozycje i pomoc. Z góry ogromnie dziękuję.

Offline Sowa

• Cirrocumulus
  • **
  • Otrzymał podziękowań: 4
Odp: Stacja pogody z dobrą prognozą deszczu
« Odpowiedź #2 dnia: 15 Maja, 2020, 22:39:58 »