Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystajc z forum wyraasz zgod na uywanie cookies. Wicej informacji w regulaminie.
StacjePogody.waw.pl

Autor Wątek: Stacja pogodowa do +- 1000zł  (Przeczytany 2811 razy)

Offline adam998

• Cirrus
  • *
  • Otrzymał podziękowań: 0
  • Typ stacji: Oregon Scientific BAR 206
Stacja pogodowa do +- 1000zł
« dnia: 02 Stycznia, 2022, 13:18:03 »
Witam wszystkich planuję zakup stacji pogodowej w cenie jak w tytule. Trochę czytałem szukałem jest parę wyborów ale nie mam pewności i doświadczenia. Na chwile obecna zastanawiam sie nad Sencor SWS 12500 WIFI czy to optymalny wybór czy w tych pieniądzach można wybrać lepszy model ? Np cos z pomiar promieniowania słonecznego i archiwizacje danych w pamięci ?
Będę wdzięczny za każdą pomoc w wyborze :-)
Pozdrawiam

Forum Użytkowników Stacji Pogodowych

Stacja pogodowa do +- 1000zł
« dnia: 02 Stycznia, 2022, 13:18:03 »

Offline Parasol

• Administrator
  • Otrzymał podziękowań: 126
    • Stacje-Pogody.pl
  • Typ stacji: Netatmo, wcześniej TFA NEXUS i WS3500
Odp: Stacja pogodowa do +- 1000zł
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Stycznia, 2022, 16:49:43 »
SENCOR SWS 12500 ma pomiar promieniowania słonecznego oraz UV index, ma także ciekawy wyświetlacz "TRUE BLACK". Więcej informacji o tym produkcie znajdziesz tu:
https://stacje-pogody.pl/artykul_sencor_sws_12500_i_bresser_clearview_stacje_pogodowe_z_duzym_kolorowym_wyswietlaczem_i_wifi,115.html.

W cenie 1000-1200 zł kupisz także stacje typu HP255x (HP2550, HP2551), z archiwizacją danych na kartach pamięci i możliwością współpracy z wieloma różnymi czujnikami.
Więcej o HP255x przeczytasz tutaj: https://stacje-pogody.pl/artykul_stacje_pogodowe_typu_hp255x_co_mierza_czym_sie_roznia_i_jak_dzialaja,108.html
Pomóż innym, dodaj opinie o swojej stacji pogodowej na stronie Stacje-Pogody.pl
Zobacz także: https://nahulajnogi.pl | https://smartfonki.pl | https://zeroauta.pl

Offline adam998

• Cirrus
  • *
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Stycznia, 2022, 12:47:54 »