WU przeżywa kolejny kryzys. Amazon i jego "chmury" danych nie zdają egzaminu. Wygląda na to, że część z danych utracili bezpowrotnie - co widac na grafach. Od sześciu dni próbują opanować sytuację. Jedno naprawiają drugie im się sypie.
Awarię wywołał sam Amazon Web Services (AWS) który jest serwisantem i eksploatatorem całej bazy danych w tzw "chmurze". Próbowali jak napisał przedstawiciel WU zlikwidować luki Intela...
W pierwszej kolejności próbują opanować problemy z
API - ponieważ są to płatne usługi i w tym celu założyli dedykowane forum dla tej awarii:
t u t a j Czytając kolejne posty userów oraz
oficjalnego przedstawiciela WU - tak się nazwał na ww forum - wyjaśniają się również obecne pozostałe problemy WU.
Głównie sprawa zasadza się na awarii serwerów - czytaj komunikat:
Wystąpił problem z serwerem sieciowym z naszymi danymi w chmurze dostawcy hostingu. Zamknęli wszystkie wystąpienia i nie powracają poprawnie. Mamy wszystkie ręce na pokładzie i pracujemy nad problemami tak szybko, jak to możliwe. Prosimy o kontakt z nami, gdy będziemy pracować nad rozwiązaniem tego problemu.
"Oficjalny przedstawiciel" - prosi zatem o powiadamianie na ww forum o swoich problemach. Ludzie zgłaszaja nie tylko problemy API ale pozostałe jak: brak wykresów, błedne wykresy, braki danych, niezgodność czasowa itp. niespójne komunikaty o braku raportowania czy umieszczanie w tabeli pomiarów co 1-2 min zamiast standardowego 5min.