Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystajc z forum wyraasz zgod na uywanie cookies. Wicej informacji w regulaminie.
StacjePogody.waw.pl

Autor Wątek: Co myślicie na temat tej stacji?  (Przeczytany 15217 razy)

Offline radio

• Stratus
  • Otrzymał podziękowań: 1
  • Motocyklista-krótkofalowiec a teraz meteorolog :-)
  • Typ stacji: Davis Vantage Pro2 Plus Aktiv Agro + Davis Vantage Vue
Co myślicie na temat tej stacji?
« dnia: 17 Grudnia, 2011, 18:27:02 »
Witam Wszystkich serdecznie.

W związku z tym że w dziedzinie meteorologii jak i stacji meteorologicznych jestem laikiem to zwracam się do Was ze swoim problemem, otóż zawsze chciałem mieć stację meteo i nadarza się okazja nabyć za przyzwoite pieniądze taką stację http://www.jula.se/tradlos-vaderstation-med-externa-givare-943009 lub taką http://www.jula.se/vaderstation-till-pc-943105  lecz waham się czy nie będą to wyrzucone pieniądze w błoto, stacja byłaby używana w bloku a zestaw czujników byłby  zamontowany na dachu, odległość pomiędzy odbiornikiem a nadajnikiem wyniesie ok.40m, budynek wykonany z cegły, ewentualnie mógłbym zespół  czujników zamontować obok okna na wysokości 1 piętra, proszę o swoje opinie oraz sugestie, ewentualnie podpowiedzi czy nie lepiej kupić inną stację, nie ukrywam że marzy mi się taka http://stacje-pogody.pl/508_stacja_pogody_davis_instruments_vantage_vue.html lecz cena jest dość wysoka jak za następny domowy gadget ;)  :)
« Ostatnia zmiana: 17 Grudnia, 2011, 18:50:01 wysłana przez radio »
Pozdrawiam
Mariusz

Forum Użytkowników Stacji Pogodowych

Co myślicie na temat tej stacji?
« dnia: 17 Grudnia, 2011, 18:27:02 »

Offline radio

• Stratus
Odp: Co myślicie na temat tej stacji?
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Grudnia, 2011, 22:32:35 »
Witam ponownie.
Czy mogę liczyć na pomoc?
Pozdrawiam
Mariusz

Offline Serenator

• Cumulonimbus
  • Otrzymał podziękowań: 50
  • [VIP]
  • Typ stacji: GT-WS-03
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Grudnia, 2011, 08:54:54 »